Wednesday, October 21, 2009

၁၀ႏွစ္တာ တမ္းခ်င္း...

ျမကမၺလာ ျမက္ခင္းစိမ္းေပၚမွာ ေဆာင္းကတၱီပါ ႏွင္း၀တ္လႊာက ပါးပါးေလး လႊမ္းၿခံဳက်ေနတယ္… ေနျခည္ႏုႏု ထိုးေဖာက္လာေတာ့ သစ္ရြက္ထိပ္မွာ တြဲလြဲခိုေနၾကတဲ့ ကိုင္းဖ်ားႏွင္းေလးေတြက စိန္ပြင့္ေလးသဖြယ္… တလက္လက္နဲ ့… ဒီလို လွပတဲ့ မနက္ခင္းမ်ိဳးမွာ..အလြမ္းေတြနဲ ့ႏိုးထလာခဲ့တဲ့ ကၽြန္မ သူ ့ကို သတိရမိလိမ့္မယ္လို ့ေမွ်ာ္လင့္မထားပါဘူး… ဒါေပမဲ့ တိုက္ဆိုင္္လိုက္တိုင္း သတိရမိတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ဒီလို တိုက္ဆိုင္မႈေတြေၾကာင့္ပဲ သတိရလိုက္မိတယ္… ဒီေန ့ဆိုရင္ ၁၀ႏွစ္ျပည့္ၿပီေပါ့… ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အမွတ္ရေနရမယ့္ ေန ့ကေလးပါပဲ ကိုကိုရယ္…

~~~~~~~~~~~~~~~

အလုပ္အတြက္ အင္တာဗ်ဴးေျဖဖို ့စိတ္ေစာၿပီး ခပ္သြက္သြက္ ေလွ်ာက္လာတဲ့ ကၽြန္မ ေဘးဘီကို ဂ႐ုမစိုက္အားပါ… ေနပူက်ဲထဲမွာ ေလွ်ာက္လာရလို ့လည္း လူက ေခၽြးတစို ့စို ့… ခ်ိန္းဆိုထားတဲ့ ေနရာေရာက္လို ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အင္တာဗ်ဴး ေျဖရမွာက ငါးထပ္မွာ..ဓါတ္ေလွကားက မ႐ွိ ေျခလ်င္ တက္ရမွာ..ေမာလိုက္တဲ့ ျဖစ္ခ်င္း..ပထမဆံုး အလုပ္ခြင္၀င္ဖို ့ေျဖဆိုရမဲ့ အင္တာဗ်ဴးမို ့တက္ၾကြေနလို ့သာ မေမာမပန္း တက္လာႏိုင္သည္… အခန္း၀ ေရာက္လုိ ့ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေျဖဆိုမဲ့သူေတြ နည္းမွ မနည္းပဲ… အျပင္မွာ ေယာက်ာ္းေလးေတြက ျပဴတစ္ ျပဴတစ္… အထဲလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့လဲ ထိုင္ေစာင့္ေနၾကတဲ့ မိန္းကေလးေတြက အျပည့္… ကိုယ္လည္း ေနရာ ရလို ရျငား အထဲ လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ အထဲက ယူနီေဖာင္း၀တ္ထားတဲ့ အစ္မတစ္ေယာက္ လွမ္းေခၚတယ္… “ အင္တာဗ်ဴး ေျဖဖို ့လား…” “ ဟုတ္ကဲ့..” “ ဒါဆို လာ” ဆိုၿပီး ကၽြန္မကို ေနရာခ်ေပးတယ္… ကၽြန္မလည္း ေနရာရေတာ့မွသာ အေမာေျဖႏိုင္တယ္… အဲ့ဒီေတာ့မွ ပတ္၀န္းက်င္ကို အကဲခတ္မိတယ္… ကိုယ့္အသိမ်ား ပါလို ပါျငားေပါ့…

ထိုအခိုက္ မ်က္၀န္း တစ္စံုက သိသိသာသာ ကၽြန္မကို ၿပံဳးလို ့ၾကည့္ေနေလရဲ ့… ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ကၽြန္မကို အကဲခတ္ေနသည္ မသိ… လည္ကတံုး ႐ွပ္အျဖဴနဲ ့ကခ်င္ပုဆိုးကို ေသသပ္စြာ ၀တ္ဆင္ထားၿပီး မ်က္လံုး နဲ ့ ႏႈတ္ခမ္းေတြက ၿပံဳးေနတဲ့ သူ ့ကို ေတြ ့လိုက္ရတယ္…ကၽြန္မ စိတ္ထဲ ခိုးလို ့ခုလုနဲ ့ေပါ့…. နဂိုကတည္းက အလုပ္အတြက္ ရင္ခုန္ေနရတာ… သူက ကၽြန္မကို ကေလးတစ္ေယာက္ကို ၾကည့္သလို ရႊန္းရႊန္းစားစားႀကီး ၾကည့္ေနေတာ့ အေနရခက္ျပန္ၿပီေပါ့… ဒါေပမဲ့ အလုပ္အတြက္သာ အာ႐ံုကမ်ားေနေတာ့ သူ ၾကည့္တာ မၾကည့္တာလည္း မဆိုင္သလို ေနၿပီး ဘုရားစာသာ စိတ္ထဲ ရြတ္ေနလိုက္တယ္… ဒီလိုနဲ ့ကၽြန္မ ေျဖရမဲ့ အလွည့္ေရာက္လာလို ့ေမးခြန္းေတြကို လြယ္လြယ္ကူကူပဲ ကၽြန္မ ေျဖခဲ့လိုက္တယ္… ျပန္ထြက္လာေတာ့လည္း သူက ၾကည့္ေနတုန္းပဲ… ကၽြန္မလည္း ေပါ့ေပါ့ပါးပါး အိမ္ျပန္လာခဲ့လိုက္တယ္…

~~~~~~~~~~~~~~~

ေနာက္တစ္ပတ္ေနရင္ အေျဖေတြကို အလုပ္မွာ ကပ္ထားမယ္ဆိုလို ့ ကၽြန္မရယ္ အေမရယ္ ေစာစီးစြာ ထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္…ဆယ္တန္းေအာင္ခါစ သင္တန္းၿပီးကာစ အလုပ္အရမ္း လုပ္ခ်င္လို ့တက္ၾကြေနတဲ့ သမီးတစ္ေယာက္ကို မရင့္က်က္မွာ စိတ္ပူတဲ့ အေမက “ သမီး မၾကည့္ရဲရင္ အေမသြားၾကည့္ေပးမယ္” လို ့ေတာ့ ေျပာတယ္.. ကၽြန္မက ကိုယ့္ကို ကိုယ္လည္း ယံုၾကည္တဲ့ အျပင္ အေကာင္းေတြကိုခ်ည္း ေမွ်ာ္လင့္မထားတဲ့အတြက္ အေမနဲ ့တူတူသြားၾကည့္မယ္လို ့ေျပာလိုက္တယ္… ကၽြန္မ ေလွ်ာက္တဲ့ အလုပ္က ကုမၸဏီႀကီးလည္း ျဖစ္ျပန္ ၿပီးေတာ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ ့အႏွံ ့မွာ ဆိုင္ခြဲေတြလည္း အမ်ားႀကီး ဖြင့္ထားတဲ့ နာမည္ႀကီး အ၀တ္အစား ေရာင္းတဲ့ ဆိုင္.. အလုပ္လာေလွ်ာက္တဲ့သူေတြကလည္း အေယာက္ ႏွစ္ရာေက်ာ္ဆိုေတာ့ နည္းနည္းေတာ့ စိတ္ထဲ ပူမိတာေပါ့…. ေစာေနေသးေတာ့ လာၾကည့္တဲ့သူ ေလးငါးေယာက္ပဲ ႐ွိေသးတယ္… ဒါနဲ ့ကၽြန္မလည္း အေျဖစာရြက္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေရြးတဲ့သူ ၁၁ေယာက္မွာ ကၽြန္မနာမည္က ၄ ေနရာမွာ…အိုး ေပ်ာ္လိုက္တဲ့ ျဖစ္ခ်င္း... အေမကလည္း သူ ့သမီးေလး အလုပ္ေကာင္း ရလို ့၀မ္းသာလို ့မဆံုးဘူး…

ဒီလိုနဲ ့ကၽြန္မ အလုပ္ စ၀င္ရတဲ့ ေန ့ေရာက္လာခဲ့တယ္…ဒီအခ်ိန္ထိ ကၽြန္မ သူ ့ကို သတိမရ မိေသးပါ… ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ ့လုပ္ငန္းခြင္၀င္လို ့ အေပါင္းအသင္း အသစ္ေတြ ရခဲ့တယ္… ကၽြန္မ အလုပ္က အ၀တ္အစား ေရာင္းတာဆိုေတာ့ ေယာက်ာ္းေလးေရာ မိန္းကေလးေရာ အတူတူ လုပ္ၾကရတယ္…ဒီလိုနဲ ့ကိုယ့္ အေၾကာင္း သူ ့အေၾကာင္း ဖလွယ္ၾကေတာ့မွ ကၽြန္မနဲ ့တူတူ၀င္တဲ့ ေလးေယာက္က တစ္ၿမိဳ ့နယ္ထဲ ဘတ္စ္ကားဆုိလည္း တစ္မွတ္တိုင္တည္း စီးတဲ့သူေတြ ဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္… အလုပ္သြား အလုပ္ျပန္ တူတူသြား လာခဲ့ၾကတယ္… တကယ့္ကို ငယ္ေပါင္းေတြလို ေနလာက်တာေပါ့… ဒီလိုနဲ ့တစ္ေန ့အလုပ္က ျပန္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းသွ်ားသွ်ားက မိတ္ဆက္ေပးခ်င္တယ္ဆိုလို ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့.. “သူ”.. ကၽြန္မ မွတ္မိတာေပါ့…ကၽြန္မ မွတ္မိေအာင္လည္း သူ ့အၾကည့္ေတြက ထူးျခားေနတာ….သူ ့နာမည္က “ ခိုင္ၿမဲ” တဲ့… ကၽြန္မထက္ ႏွစ္ႏွစ္ႀကီးတယ္… ကၽြန္မလည္း အသိအမွတ္ျပဳ႐ံု ေခါင္းညိတ္ျပခဲ့တယ္… ေနာက္ေန ့ေရာက္ေတာ့ သွ်ားသွ်ားက ေျပာေသးတယ္……တကယ္ဆို သူက သွ်ားသွ်ား အေဖာ္ရေအာင္သာ အလုပ္လုပ္ခ်င္တာပါတဲ့…သူ ့အေျခေနက အိမ္က စီးပြားေရးကို ၀ိုင္းကူလုပ္ေနလို ့ရတဲ့ အေျခေနတဲ့.. သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ဒီလိုမ်ိဳး သံေယာဇဥ္ႀကီးတတ္တဲ့သူပါလားလို ့ကၽြန္မ စိတ္ထဲ ထင္မိတယ္…

အဲ့ဒီေန ့က စလို ့သူ ကၽြန္မ လုပ္တဲ့ ဆိုင္ေ႐ွ ့မွာ ညညဆို လာေစာင့္ေနတတ္တယ္… ကၽြန္မတို ့အတူတူ ျပန္ေတာ့ သူလည္း လိုက္လာတတ္တယ္…သူလည္း ကၽြန္မတို ့နဲ ့တစ္ၿမိဳ ့နယ္ထဲကပါ… တိုက္ဆိုင္လိုက္တာမ်ားေနာ္… သူနဲ ့ကၽြန္မက အိမ္က နီးလို ့လည္း ေနျပန္ပါတယ္… ဒီလိုနဲ ့သူလည္း ကၽြန္မ အေပါင္းအသင္းထဲ စာရင္း၀င္ တစ္ေယာက္လို ျဖစ္ၿပီး က်န္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကပါ သူနဲ ့ခင္သြားၾကတယ္… ကၽြန္မတုိ ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ခ်စ္သလဲဆိုရင္ အလုပ္ၿပီးတာက ညကိုးနာရီ..အိမ္ ျပန္ေရာက္ေတာ့ ကိုးနာရီခြဲေက်ာ္ေပါ့... ကားမွတ္တိုင္မွာ လူစု ခြဲၿပီး ျပန္ဆံုဖို ့အခ်ိန္နဲ ့ေနရာကို ခ်ိန္းၿပီး ထပ္ေတြ ့ၾကျပန္တယ္…

ေရမိုးခ်ိဳး အ၀တ္အစားလဲ ၿပီးတာနဲ ့ကၽြန္မ အိမ္က ျပန္ထြက္ခဲ့တယ္…ငယ္ငယ္ကတည္းက မိဘေတြက ခ်ဳပ္ခ်ယ္မႈ မ႐ွိခဲ့ဘူး..လြပ္လပ္စြာေနထိုင္ခြင့္ ေပးထားတယ္… ထိုက္သင့္တဲ့ ပညာနဲ ့အသိဥာဏ္ေပးထားေတာ့ ကိုယ္ပိုင္ဆံုးျဖတ္ခြင့္ဆိုတာ ကၽြန္မတို ့ေမာင္ႏွမေတြ ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ အရာပါ…အေဖက ကၽြန္မတို ့ကို သိတတ္စကတည္းက မွာထားတယ္…ကိုယ့္လမ္းကို ကိုယ္ေလွ်ာက္ လဲရင္ ကုိယ့္ဟာကိုယ္ ျပန္ထပါတဲ့…မိဘဆိုတာ ဘယ္လမ္းေကာင္းတယ္ ဆိုးတယ္ဆိုတာသာ ၫႊန္ျပလို ့ရတာ..ေလွ်ာက္တာကေတာ့ ကိုယ္တိုင္ ေလွ်ာက္ရမယ္တဲ့…ဒီလိုနဲ ့ကၽြန္မ ႀကီးျပင္း အရြယ္ေရာက္လာေတာ့လည္း ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ထိန္းသိမ္းၿပီး မိဘေတြရဲ ့ယံုၾကည္ရတဲ့ သမီးတစ္ေယာက္အျဖစ္နဲ ့ပဲ ေနထိုင္လာခဲ့တာ…ခုခ်ိန္ထိေပါ့…

သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆံုၾကေတာ့… သူက ပါပါလာျပန္တယ္… သူ ့ကို ၾကည့္လိုက္ရင္ အၿမဲတမ္း လူႀကီး စတိုင္… ပေလကတ္ ပုဆိုးနဲ ့ စပို ့႐ွပ္ကို ၀တ္ဆင္တတ္တယ္… ကၽြန္မတို ့ေတြ လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ၿပီး အေတြ ့အႀကံဳေတြ ဖလွယ္..ဟို အေၾကာင္း ဒီအေၾကာင္း ေျပာၾကရင္း လမ္းခြဲခဲ့ၾကတယ္… ဒီလိုနဲ ့ရက္ေတြမ်ားလာေတာ့ သူက တစ္စ တစ္စ ကၽြန္မ အိမ္ကို ကၽြန္မရဲ ့ အျခားသူငယ္ခ်င္းေတြလို ၀င္ထြက္လာတယ္… မိဘေတြနဲ ့ရင္းႏွီးလာတယ္… သူက လူႀကီးေတြနဲ ့ပိုၿပီး ပနာသင့္ပါတယ္… စကား အေျပာအဆို ယဥ္ေက်းတယ္…သူက ကၽြန္မ နဲ ့ႏွစ္ေယာက္ထဲ ဆံုရင္ အဖိုးႀကီး တစ္ေယာက္လို ဆံုးမတတ္တယ္ေလ…ဆရာႀကီးေလသံနဲ ့(ထိုအခ်ိန္က) မိန္းကေလးဆိုတာ အစခ်ီလို ့ေပါ့…သူ စကားေတြ ၾကားရဖန္မ်ားလာေတာ့ သူ ့ကို အျမင္ကတ္လာတယ္… လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ေတြကို ခ်ိန္းရင္ သူ မသိေအာင္ ခ်ိန္းျဖစ္ခဲ့တယ္…

ကၽြန္မ အစာအိမ္ေရာဂါျဖစ္ၿပီး ေနထိုင္မေကာင္းျပန္ေတာ့ ကၽြန္မဆီကို သူ ေရာက္ေရာက္ လာတတ္တယ္… သူ ေျပာတဲ့ ဆံုးမ စကားေတြကို နားၿငီးတယ္လို ့ေျပာၿပီး ကၽြန္မ စိတ္ဆိုးတုန္းက ကၽြန္မ အိမ္ေပၚကုိ မတက္ေတာ့ပဲ ကၽြန္မတို ့ေနတဲ့ ေလးထပ္ကို ေခါင္းေလာင္းႀကိဳးေလးဆြဲၿပီး ေနေကာင္းသြားၿပီလားလို ့လာ လာေမးတတ္ေသးတယ္… ရန္ကုန္ၿမိဳ ့ကန္ထ႐ိုက္တိုက္ေတြမွာ ႀကိဳးခ်ၿပီး ျခင္းေလးေတြ ခ်ိတ္ထားတတ္ေလေတာ့ ကၽြန္မနဲ ့တည့္မယ့္ မုန္ ့ေလးေတြကို ျခင္းေတာင္းေလးမွာ လာလာခ်ိတ္တတ္ေသးတယ္… ဒါနဲ ့ကၽြန္မလည္း စိတ္ျပန္ေလွ်ာ့ၿပီး သူ ့ကို အရင္လို ျပန္ေခၚ ျပန္ေျပာျဖစ္တယ္…ကၽြန္မ နာလန္ထခါစ ႏြားႏို ့ေသာက္ခ်င္တယ္ဆိုေတာ့ အခ်ိန္က ညဥ္ ့နက္ေနၿပီ… ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မေသာက္ခ်င္လွခ်ည္ရဲ ့ဆိုလို ့ သူက ကၽြန္မကို စက္ဘီးေပၚတင္ၿပီး နာရီ၀က္ေလာက္ နင္းရတဲ့ ဆိုင္ကို ၿပံဳးရႊင္ ရယ္ေမာလို ့ပို ့ႏိုင္ေသးတယ္ေလ…

ဒါေပမဲ့ သူ ့ကို ကၽြန္မ စိတ္မွာ သူငယ္ခ်င္းလို အစ္ကို တစ္ေယာက္လို သံေယာဇဥ္က လြဲလို ့ ဘာမွ မ႐ွိခဲ့ဘူး… သူကေတာ့ ပိုခ်င္ပိုမွာေပါ့… သူငယ္ခ်င္းေတြက ေျပာၾကတယ္…သူ မ႐ိုးသားဘူးတဲ့… ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ ႐ိုးသားပါတယ္… သူ ့ဘက္က ဘာမွ မေျပာေသးသေရြ ့ကၽြန္မ ဘက္က ဘာမွ ျငင္းဆို လက္ခံ ပိုင္ခြင္ ့ မ႐ွိဘူးေလ…. ကၽြန္မ သူ ့အေပၚမွာ အစ္ကို တစ္ေယာက္လို ဆိုးႏြဲ ့သမွ် သူ ကလည္း ၿပံဳးၿပံဳးေလး သည္းခံ႐ွာတယ္…ခုခ်ိန္မွာ ကၽြန္မ သူ ့အေပၚမွာ ဆိုးတာေတြက ေျပာျပလို ့ေတာင္ ကုန္မယ္ မထင္ပါဘူး… ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ အႏိုင္မက်င့္ခဲ့ပါဘူး ညီမတစ္ေယာက္လိုမ်ိဳး ဆိုးႏြဲ ့ခဲ့ျခင္းမ်ိဳးရယ္ပါ…

~~~~~~~~~~~~~~~

ရာသီေတြေျပာင္းလို ့အခ်ိန္ေတြ အခါေတြ ေဟာင္းသြားခဲ့တယ္…သူ ့ဘက္က ကၽြန္မကို ခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ပါတဲ့ စကားမ်ိဳးေတြ ဖြင့္ဟမလာခင္ ကၽြန္မမွာ ခ်စ္သူ ႐ွိသြားခဲ့တယ္…သူ ဘယ္လို ခံစားရမလဲ.. ကၽြန္မ မသိဘူး…. ကိုယ္ခ်င္းလဲ မစာတတ္ခဲ့ပါဘူး… ခ်စ္သူနဲ ့အဆင္မေျပ ျဖစ္တဲ့ အခါမ်ိဳးေတြမွာသာ အစ္ကုိ တစ္ေယာက္လို တိုင္ပင္ခဲ့တယ္…. အားကိုးခဲ့တယ္.. ဒါေပမဲ့ ထံုးစံအတိုင္း သူ ့ရဲ ့ဆံုးမစကားေတြကိုေတာ့ ေခါင္းမာတဲ့ ကၽြန္မ လက္မခံခ်င္ခဲ့ျပန္ဘူးေလ… ကၽြန္မ မတရားဘူးတဲ့လား… သူငယ္ခ်င္းေတြက ၀ိုင္းသနားေနၾကတဲ့ သူ ့ကို ကၽြန္မ ပိုအျမင္ကတ္တယ္…

ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္မ ခ်စ္သူနဲ ့အဆင္ေျပလာတဲ့ အခါေတြမွာ သူ ့ကို ေမ့လာတတ္တယ္… သူ ့ကို တမင္တကာ ရည္ရြယ္တာမဟုတ္ေပမဲ့ ေ႐ွာင္သလို ျဖစ္လာတတ္တယ္…သူလည္း ကၽြန္မ ခ်စ္သူနဲ ့အဆင္မေျပ ျဖစ္မွာ စိုးလို ့ ထင္ပါတယ္…ကၽြန္မတို ့အိမ္ဘက္ ဆိုင္ဘက္ အလာက်ဲသြားခဲ့တယ္…. အင္း..မွတ္မွတ္ရရ သံုးလေလာက္ ႐ွိမလားပဲ… ဒီသံုးလ အတြင္း သူ ့ကို သိပ္မေတြ ့ခဲ့ဘူး… ကၽြန္မလည္း ရာထူးတိုးၿပီး ႐ံုးခန္းကို ေရာက္ခဲ့တယ္… ႀကီးမားတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈတစ္ခုကလြဲလို ့ အရာရာကေတာ့ ပံုမွန္ လည္ပတ္ေနခဲ့ပါတယ္…

~~~~~~~~~~~~~~~

ဒီေန ့ရာသီဥတုက အံု ့ဆိုင္းေနတယ္...မဆံုတာ သံုးေလးရက္ေလာက္ ၾကာေနၿပီမို ့ညေန သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆံုဖို ့သွ်ားသွ်ားဆီ ဖုန္းဆက္ေတာ့ သူမလာဘူးတဲ့…အင္း..ဒီေကာင္ဘာလို ့ခြင့္ယူထားပါလိမ့္လို ့စိတ္ထဲေတြးမိတယ္… ခဏေနေတာ့ ႐ံုးက ဖုန္းျမည္လာတယ္… အစ္မ တစ္ေယာက္ ကိုင္ေတာ့ မဇင္ဖုန္းတဲ့.. မဇင္ဆိုတာ သူ ့ရဲ ့ အရမ္းကို ခင္ရတဲ့့သူငယ္ခ်င္းပါ..ကၽြန္မတို ့႐ံုးကို ေရာက္တာ မၾကာေသးဘူး… သူနဲ ့ပတ္သက္ၿပီး မဇင္နဲ ့ကၽြန္မတို ့ညီအစ္မေတြလို ခင္သြားၾကတယ္ေလ… ဖုန္းေျပာၿပီး ျပန္လာတဲ့ မဇင္ မ်က္ႏွာကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္မပင္ ရင္ထိတ္သြားသည္… “ မဇင္ ဘာျဖစ္လို ့လဲ…” ကၽြန္မေမးေတာ့ မဇင္ မ်က္၀န္းက မ်က္ရည္ေတြနဲ ့ အသံက အက္ကြဲေနတယ္….ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မကို ေသခ်ာ စိုက္ၾကည့္ၿပီး “ ခိုင္ၿမဲ ဆံုးၿပီ” ဆိုၿပီး ခ်ံဳးပြဲခ် ငိုခ်ေလရဲ ့…ဘုရားေရ.. ကၽြန္မ နားပင္ မယံုခ်င္… ေျပာစရာ ေမးစရာမ႐ွိေလာက္ေအာင္ ကၽြန္မ ဆြံ ့အသြားခဲ့တယ္… ကၽြန္မနားလည္လိုက္တယ္… သွ်ားသွ်ား ဒီေန ့ ဘာေၾကာင့္ အလုပ္မလာတာလဲဆိုတာကို… သွ်ားသွ်ား ဘာလို ့ ကၽြန္မကို မေျပာတာလဲ… အရင္ကဆို သွ်ားသွ်ားဆီက သူ ကၽြန္မကို ဘယ္လိုစိတ္၀င္စားေနေၾကာင္း စေတြ ့ကတည္းက စြဲလန္းေနတဲ့ အေၾကာင္း ကၽြန္မကို လြပ္လပ္စြာ ပိုးပန္းႏိုင္ဖုိ ့အတြက္ပဲ သူအဲ့ဒီေန ့က အင္တာဗ်ဴးေတာင္ မေျဖေတာ့တဲ့ အေၾကာင္း အၿမဲ ၾကားေနၾကပါ....အခုကိစၥက်ေတာ့ သွ်ားသွ်ား သူမကို ဘာလို ့မေျပာတာလဲ…သူနဲ ့သွ်ားသွ်ားနဲ ့ကလည္း အရမ္းကို ခင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြပါ…

ကၽြန္မလည္း အလုိလို မ်က္ရည္ေတြ က်လာတယ္…. မဇင္က ဆက္ၿပီးေတာ့ “ ဂ်ဴလိုင္ကို ခိုင္ၿမဲက မေျပာပါနဲ ့ဆိုလို ့…ခိုင္ၿမဲ ညကတည္းက ေဆး႐ံုတင္ထားရတယ္… ေဆးမူးေနတဲ့ လူေတြက လူမွားၿပီး ဓါးနဲ ့ထိုးလိုက္တာ… ညက operation လုပ္တယ္…ခုမနက္ကမွ ဆံုးသြားတာ…ခုဏက သွ်ားသွ်ား ဆက္တာ..” ဟင္… သူ ကၽြန္မကို စိတ္နာ သြားတာလား… မေတြ ့ခ်င္ေတာ့တာလား… ကၽြန္မ တကယ့္ကို ၀မ္းနည္းေၾကကြဲမိပါတယ္….

ကၽြန္မအိမ္ ျပန္ေရာက္ေတာ့ အေမ့ကို ေျပာျပေတာ့ အေမက မယံုဘူး…ကၽြန္မတို ့အိမ္မွာ ၀င္ထြက္သြားလာေနတာ ၾကာမွ မၾကာခဲ့တာ…ကၽြန္မကို ေစတနာ ဘလဗြနဲ ့သြန္သင္ ဆံုးမခဲ့ ဂ႐ုတစိုက္ ႐ွိခဲ့တဲ့သူ… ေလာကႀကီးကုိ ေက်ာခိုင္းသြားခဲ့ၿပီတဲ့… ကၽြန္မ ေတြေ၀ ေငးငိုင္မိတယ္… လူ ့ဘ၀ ဆိုတာကို လည္း တုန္လႈပ္မိတယ္… ခုခ်ိန္ထိ ကၽြန္မရဲ ့မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းေတြထဲက ကၽြန္မကို ခြဲသြားခဲ့တာ သူ ပထမဆံုးပါပဲ… ရင္ထဲမွာ အလိုလို ငိုခ်င္ေနမိတယ္… အနားမွာ သူ႐ွိခဲ့တဲ့ အခ်ိန္.. သူ ေျပာခဲ့တဲ့ စကားေတြကို သူသာ ဒီလိုျဖစ္မယ္မွန္းသိရင္ ကၽြန္မ တန္ဖိုးထား နားေထာင္ခဲ့မိမွာပါ… ေနာင္တဆိုတာ ဒါမ်ိဳးမ်ားလား…

သူ ကၽြန္မအေပၚ ထိန္၀ွက္ထားခဲ့တဲ့ သူ ့ရင္ထဲက စကားေတြ အတြက္…ၿပီးေတာ့ သူ ့ရဲ ့ေၾကကြဲမႈေတြကို ကၽြန္မ ေ၀မွ်ယူခဲ့မိဖို ့ေကာင္းပါတယ္… သူကေရာ ဘာေၾကာင့္ အခ်ိန္ေတြယူေနရတာလဲ… ဒါေပမဲ့ ေသခ်ာတာကေတာ့ သူ ့အတြက္ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ အခ်စ္ဆုိတာ ယေန ့အခ်ိန္ထိ မ႐ွိခဲ့ပါဘူး… သူသာ ကၽြန္မရဲ ့အစ္ကိုျဖစ္ရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲဆိုတဲ့ စိတ္ကူး အတၱေလး တစ္ခုသာ သူနဲ ့ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္မ လိုခ်င္ခဲ့တာပါ….ကၽြန္မ သူရဲ ့နာေရးကို သြားသင့္ မသြားသင့္ ခ်င့္ခ်ိန္ေနမိတယ္… သူကၽြန္မကို မျမင္ မေတြ ့ခ်င္ေတာ့လို ့ဒီလိုမ်ိဳး ႐ုတ္တရက္ ထားသြားခဲ့တာလား… ကၽြန္မ ေတာ္ေတာ္ကို စိတ္ထိခိုက္မိပါတယ္… သူ ့ကို စကား မေျပာျဖစ္ခဲ့တဲ့ ရက္ေတြ အတြက္လည္း ႏွေျမာမိသလိုပါပဲ… ေၾကကြဲဆုိနင့္မႈက ကၽြန္မရဲ ့တကယ့္ ေမာင္ႏွမ တစ္ေယာက္ ဆံုး႐ံႈးသြားသလိုမ်ိဳး….ရင္တစ္ခုလံုး တဆစ္ဆစ္နဲ ့နာက်င္ကိုက္ခဲေနတယ္… မနက္ျဖန္ဆိုရင္ သူ ့ရဲ ့ခႏၶာကိုယ္ကို မီး႐ိႈ ့ၾကေတာ့မယ္… သူ ဆိုတဲ့ ႐ုပ္အေလာင္းက ေလာကႀကီးထဲက ကြယ္ေပ်ာက္ေတာ့မယ္.. ကၽြန္မ ေ၀ခြဲလို ့မရေသးဘူး…

~~~~~~~~~~~~~~~

စားပြဲေပၚက နာရီသံ တစ္ခ်က္ခ်က္နဲ ့မနက္ျဖန္ကို ဦးတည္သြားေနတယ္… အခ်ိန္က ညကိုးနာရီခြဲ ေက်ာ္ေက်ာ္… အခန္းထဲက ၀ါက်င့္က်င့္ မီးေရာင္ေအာက္မွာ ကၽြန္မ သူ ့အေၾကာင္း စဥ္းစားေနမိတယ္.. မနက္ျဖန္အတြက္ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ေနတယ္…. မသြားေတာ့ဘူးလို ့စဥ္းစားလိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ေခါင္းရင္းဘက္ ဖြင့္ထားတဲ့ ျပတင္းေပါက္ဆီက ေလကေလး တစ္ခ်က္ေ၀့လာတယ္… ကၽြန္မ စိတ္ထဲ တစ္မ်ိဳး ျဖစ္သြားတယ္…ႏွာေခါင္းထဲမွာလည္း အနံ ့တစ္နံ ့… ၫွီစို ့စို ့ပုပ္အက္အက္ အနံ ့တစ္နံ ့..ကၽြန္မ ၾကက္သီးေတြ ျဖန္းကနဲ ထသြားတယ္…အိမ္ေ႐ွ ့ကို အျမန္ေျပးၿပီး အေမတို ့တီဗီ ၾကည့္ေနတဲ့ နားသြားထိုင္မိေတာ့ အေမက “ ဘာျဖစ္တာလဲ သမီး” “ ဟို ႏွာေခါင္းထဲမွာ အနံ ့တစ္မ်ိဳးႀကီးရလို ့..” ကၽြန္မ မ်က္ႏွာ ျဖဴဆုတ္ေနၿပီ…အေမက နားလည္သလို မ်က္ႏွာနဲ ့“ မနက္ျဖန္ သြားလိုက္ပါ သမီးရယ္..သူ ့ကို ႏႈတ္ဆက္လိုက္ပါ” တဲ့.. အေဖကလည္း ေခါင္းညိတ္ျပတယ္… ႏႈတ္ဆက္ျခင္းတဲ့လား…ကိုကိုရယ္..ကၽြန္မ ပါးျပင္ေပၚမွာ မ်က္ရည္ေတြ ပူကနဲ စီးဆင္းသြားတယ္…

ခဏေနေတာ့ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြ ေရာက္လာတယ္… ကၽြန္မကိုလည္းသြားဖို ့တိုက္တြန္းၾကတယ္… အေမက ေနာက္ေဖးကေန လက္ဖက္သုပ္ ပန္းကန္ကိုင္ရင္း ထြက္လာၿပီး ခုဏက အျဖစ္အပ်က္ကို သူတို ့ကို ျပန္ေျပာျပေတာ့ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြ မ်က္ႏွာတစ္ခ်က္ ပ်က္သြားတာ သိလိုက္တယ္… သူတို ့ေၾကာက္တတ္တာကို ကၽြန္မ သိတာေပါ့… သူတို ့လည္း လက္ဖက္သုပ္ေတာင္ ကုန္ေအာင္ မစားေတာ့ပဲ ျပန္ေတာ့မယ္လို ့ကၽြန္မကို ႏႈတ္ဆက္တယ္… ျပန္ခါနီး အိမ္အ၀ထိ လိုက္ပို ့တဲ့ ကၽြန္မကို သူငယ္ခ်င္း “အိ” က “သူ နင့္အနားမွာ ႐ွိေနလိမ့္မယ္” လို ့ကၽြန္မကို ေျပာသြားေသးတယ္… တကယ္ပဲ ကၽြန္မ အနားမွာ သူ ႐ွိေနမွာတဲ့လား….

~~~~~~~~~~~~~~~

သူ ့အိမ္ေရာက္သြားေတာ့ သူ ့ကို လိုက္ပါ ႏႈတ္ဆက္မဲ့သူေတြက အိမ္ေအာက္က မ႑ပ္အျပည့္ပါပဲ… ကၽြန္မလည္း သွ်ားသွ်ား ေခၚေဆာင္ရာ သူ ့အိမ္ေပၚကို လိုက္တက္လိုက္တယ္…အိမ္ထဲကို လွမ္း၀င္လိုက္တယ္ ဆိုရင္ပဲ ကၽြန္မ စတင္ေတြ ့လိုက္ရတာကေတာ့ 1’ x 2’ ေဘာင္ထဲက သူ ့အၿပံဳးကိုပါ… အေ႐ွ ့မွာ ဖေယာင္းတိုင္ ထြန္းထားတဲ့ သူ ့ဓါတ္ပံုေ႐ွ ့ကို ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မ ဟန္မေဆာင္ႏိုင္စြာပဲ ငိုခ်မိပါတယ္… ကၽြန္မကို ၿပံဳးၾကည့္ေနသေယာင္… ဒီအၿပံဳးေတြနဲ ့ကၽြန္မတို ့စတင္သိခဲ့ရတယ္…အခုေတာ့ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ ကၽြန္မကို ႐ုတ္တရက္ ခြဲသြားၿပီေပါ့…

ကၽြန္မ အိမ္ကို သူမၾကာခဏ ၀င္ထြက္ေနေပမဲ့ သူ ့အိမ္ကိုေတာ့ ကၽြန္မ အခုမွ ေရာက္ဖူးတာပါ… သူ ့အေမဆိုသူကို ၾကည့္ေတာ့လည္း ရင္ကြဲ ပက္လက္ ျဖစ္ေနတဲ့ပံု … ျဖစ္ရင္လည္း ျဖစ္သင့္ပါတယ္…သူက သူ ့အိမ္မွာ သားအႀကီးဆံုး..အေဖရဲ ့ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းေတြမွာ အားကိုးေလာက္တဲ့သူ… ေျမးေတြထဲမွာ ေျမးဦး….သူ ့ကို ဆံုး႐ံႈးသြားတဲ့ သူ ့မိသားစု မဆိုထားႏွင့္ ေတြ ့ျဖစ္တာ မၾကာေသးတဲ့ ကၽြန္မေတာင္မွ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ခံစားေနရတာ…သူႏွင့္ အသက္ ၁၇ႏွစ္ေလာက္ကြာတဲ့ သူ ့ရဲ ့ညီအငယ္ဆံုးေလးကဆို အငို မတိတ္ေတာ့ဘူး… သူက သူ ့ညီေလးကို သိပ္ခ်စ္တာေလ…ကၽြန္မနဲ ့ေတြ ့ရင္ေတာင္မွ သူ ့ညီေလးကို တစ္ခါတစ္ေလ ေခၚလာတတ္တယ္….

ကၽြန္မလည္း သူ ့ညီမေတြနဲ ့အားေပးစကား ေျပာေနတုန္း သူ ့အဖြားက “ သမီးေလးက ဒီဓါတ္ပံု ပိုင္႐ွင္လား..” ….ဟင္… ကၽြန္မ အံ့ၾသသြားသည္… ကၽြန္မရဲ ့ တစ္လက္မခြဲသာသာ႐ွိတဲ့ ဓါတ္ပံု ပါတဲ့ stand အေသးေလး အိမ္ေ႐ွ ့မွာ ေထာင္ထားတာ သူ ဘယ္အခ်ိန္က ယူသြားတာလဲ… အိမ္မွာ ကၽြန္မက ဓါတ္ပံု႐ိုက္ခံရတာ အရမ္းကို ၀ါသနာႀကီးသူပါ…ဧည့္ခန္းမွာလဲ ကၽြန္မ ဓါတ္ပံုေတြက ေနရာမလပ္ ထားထားတာပါ… ဒီ ဓါတ္ပံု ေလ်ာ့ေနတာေတာင္ သတိမထားမိခဲ့ဘူး… အဖြားကပဲ ဆက္ၿပီးေတာ့ “ေျမးေလး ယူထားတာသိလို ့သမီးေလးကုိ ျပန္ေပးတာပါ”တဲ့…. သူ ့အဖြားက သူ ့ကို သိပ္ခ်စ္တာေလ… အဖြားကိုေရာ သူဘာေတြ ေျပာသြားေသးလဲ…. ကၽြန္မ သိခ်င္ေပမဲ့ ေၾကကြဲ ၀မ္းနည္းေနတဲ့ အဖြားရဲ ့မ်က္၀န္းေတြေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဘာမွ မေမးျဖစ္ခဲ့ပါဘူး… ေအာ္ ခုေတာ့ ဒီဓါတ္ပံုေလးကို သိမ္းထားေပးမဲ့သူက ကၽြန္မကို ေက်ာခိုင္းသြားခဲ့ၿပီ… ကၽြန္မရင္ထဲ နင့္နင့္နဲနဲ ခံစားလိုက္ရတယ္… သူ ့ကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့လဲ ၿပံဳးေနဆဲပါပဲ…
~~~~~~~~~~~~~~~

ကၽြန္မတို ့အားလံုး အခ်ိန္က်ေတာ့ သူ႐ွိရာဆီကို ကားအသီးသီး နဲ ့ေရာက္ခဲ့ၾကတယ္… ဟို ေရာက္လို ့ ကၽြန္မ ေတြ ့လိုက္ျပန္တာက သူ ့အၿပံဳးပါပဲ… အသက္ငယ္ငယ္နဲ ့ေသဆံုးသြားတဲ့ သူ ့ကို လာၾကည့္ၾကတဲ့ လူအုပ္ႀကီးက ခန္းမ တစ္ခုလံုး အျပည့္ပါပဲ…. သူ ့ဆီကို ေရာက္ဖို သွ်ားသွ်ား မဇင္နဲ ့့ကၽြန္မတို ့ေတြ မနည္းအားတင္းၿပီး လူအုပ္ႀကီးကို ေက်ာ္ျဖတ္လာခဲ့ရတယ္… အသုဘ႐ွင္ေတြပါလို ့မနည္းေတာင္းပန္ေတာ့မွ လူအုပ္ႀကီးက ၀ိုင္းၿပီး လမ္းဖယ္ေပးၾကတယ္…. သူ ့ဓါတ္ပံုထဲက သူ ့အၿပံဳး..ဖေယာင္းတိုင္ ထြန္းထားတဲ့ ေ႐ွ ့မွာ ဇာအျဖဴေလး လႊားထားတဲ့ သူ… မ်က္ႏွာမွာ ေရခဲမႈန္ေလးေတြက အေငြ ့ပ်ံ သီးေနတာကလြဲလို ့ အိပ္ေနသလိုပါပဲ… ကၽြန္မ သူ ့ကို အိပ္ေနတယ္လို ့ပဲ ေျပာပါရေစ… ကၽြန္မ လက္မခံႏိုင္လြန္းလို ့ပါ… သူ အိပ္ေနတဲ့ စင္ေလးရဲ ့ေဘးမွာ သူ ့အတြက္ ေသတၱာ ျဖဴျဖဴေလး တစ္လံုး “ ခိုင္ၿမဲ (၂၁ႏွစ္)တဲ့”..ကၽြန္မ ငိုေနရင္းက အသံေတာင္ မထြက္ေတာ့ပါ… ျမင္ေနရတဲ့ သူ ့မ်က္ႏွာဟာ ၿပံဳးေနေသးသလိုပါပဲ… သူ ့ကိုတစ္လွည့္ ေသတၱာျဖဴျဖဴေလးကို တစ္လွည့္ၾကည့္ကာ ကၽြန္မ ႐ိႈက္ရင္း ႐ိႈက္ရင္း ထို ျမင္ကြင္းေတြရဲ ့တခဏမွာပဲ ကၽြန္မ သတိေမ့သြားခဲ့တယ္… သွ်ားသွ်ား ေဖးမလိုက္လို ့သာ ကၽြန္မ ၾကမ္းျပင္ေပၚကို ၿပိဳလဲက် မသြားတာတဲ့…ကၽြန္မ သတိယလို ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူ ့ရဲ ့အေငြ ့ေတြကိုပဲ ျမင္လိုက္ရပါေတာ့တယ္… ထို မီးခိုးအေငြ ့တန္းေလးေတြက ကၽြန္မကို လက္ျပ ႏႈတ္ဆက္ေနသလိုပါပဲ…

ထိုည ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္း ဧည့္ခန္းမွာထိုင္ေနတုန္း ေလေအးေလး တစ္ခ်က္အေ၀့မွာ စံပယ္ပန္းနံ ့ေတြ လိႈင္ထသြားတယ္… ကၽြန္မတို ့ေနတဲ့ ေလးထပ္တိုက္မွာ ဘယ္ကမွ စံပယ္ပန္းနံ ့လာစရာ အေၾကာင္းမ႐ွိပါဘူး… ကၽြန္မ မ်က္စိထဲ ျမင္လိုက္တာက ဇာအျဖဴေလးေပၚက စံပယ္ပန္းေတြ….ေအာ္ သူ ကၽြန္မကို အၿပီးအပိုင္ လာႏႈတ္ဆက္သြားျပန္ၿပီ…. ကၽြန္မ အခုတစ္ခါမွာေတာ့ မေၾကာက္ေတာ့ပါဘူး… စိတ္ထဲကေနလဲ ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္…သူ ေကာင္းရာ သုဂတိေရာက္ပါေစလို ့…. အဲ့ဒီေန ့ကစလို ့ဒီေန ့ဒီအခ်ိန္ထိ သူ ကၽြန္မနားမွာ မ႐ွိေတာ့ပါဘူး..ဘယ္လို အရိပ္အေယာင္မ်ိဳးကိုမွလဲ ကၽြန္မ မျမင္ခဲ့ရပါဘူး… ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ ညဘက္ေတြမွာ ကၽြန္မဆီကို မလာၾကေတာ့ပါဘူး…

သူ ့ကုိမွားသတ္မိတဲ့ သူေတြလည္း တရားဥပေဒရဲ ့အဆံုးအမနဲ ့ ေထာင္ဒဏ္ ၁၀ႏွစ္ က်ခံသြားၾကပါၿပီ… ဒါေပမဲ့ အခုဆိုရင္ ဒီလူေတြက ေလာကႀကီးထဲ ျပန္လည္ ၀င္ေရာက္ခြင့္ရေပမဲ့ သူကေတာ့ ကၽြန္မတို ့ကို အၿပီးအပိုင္ ႏႈတ္ဆက္ ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါၿပီ…. ေလာကႀကီးထဲမွာ သူ ေနာက္တစ္ဖန္ ေရာက္လာဦးမွာလား… ေရာက္လာပါေစလို ့ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ေနပါတယ္…. သူ တကယ္လို ့မ်ား ေရာက္လာခဲ့ရင္ သူ ့စကားေတြကုိ ကၽြန္မ နားေထာင္ခြင့္ ရခ်င္လိုက္တာ…
~~~~~~~~~~~~~~~

ထိုအခ်ိန္ကတည္းက ကၽြန္မ နားလည္လိုက္တာက ကိုယ့္ကုိ ခ်စ္ခင္တဲ့ သူေတြကို ကိုယ့္အနားမွာ ႐ွိေနတုန္း တန္ဖိုး ထားဖို ့ပါပဲ… သူမ႐ွိေတာ့ရင္ဆိုတဲ့ အေတြးမ်ိဳး ကၽြန္မ ခဏေလးျဖစ္ျဖစ္ ေတြးၾကည့္လိုက္ရင္ ကၽြန္မ အရမ္းကို ေၾကာက္သြားမိပါတယ္… ကိုယ့္ကို မုန္းတဲ့သူ တစ္ေယာက္တိုးလာမဲ့ အစား ကိုယ့္ကုိခ်စ္တဲ့သူ တစ္ေယာက္ ေလ်ာ့မသြားဖို ့ကို ကၽြန္မ အေလးထားတတ္ေနပါၿပီ… လူ ့ဘ၀ရခိုက္ ခဏေလးမွာ သာယာခ်မ္းေျမ ့မႈနဲ ့ေပ်ာ္ရႊင္စြာပဲ ကၽြန္မ ေနသြားခ်င္ပါေတာ့တယ္… ေလာကႀကီးထဲက ကၽြန္မ ထြက္သြားရမဲ့ ေန ့ေရာက္ခဲ့ရင္လည္း ကၽြန္မရဲ ့အမွတ္တရမ်ားနဲ ့အတူ ကၽြန္မကို အမွတ္ရေနမဲ့ သူတစ္ေယာက္ေတာ့ ႐ွိေနမယ္လို ့ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္….
(၀န္ခံခ်က္။ ။ နာမည္မ်ားမွလြဲ၍ က်န္တာ အားလံုးသည္ ျဖစ္ရပ္မွန္မ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မ ဘ၀ထဲမွ အမွတ္တရ႐ွိခဲ့သူ တစ္ေယာက္ကို ၁၀ႏွစ္ျပည့္ အမွတ္တရ အျဖစ္ ဒီဇာတ္လမ္းေလးကို ေရးသားပါသည္။ ကၽြန္မ ကိုကိုလို ့ေခၚတာကို သူ မၾကားႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ကၽြန္မရဲ ့အစ္ကို တစ္ေယာက္အျဖစ္ အၿမဲ အမွတ္တရ ျဖစ္ေနမွာပါ။ ကိုကိုတစ္ေယာက္ ေကာင္းရာ မြန္ရာမွာ ေပ်ာ္ေနပါေစလို ့ဆႏၵျပဳရင္း….)

12 comments:

Angel Shaper said...

ဟယ္........ တစ္ရတယ္ေတာ့။

Angel Shaper said...

ႏွစ္လဲ ရတာပဲလားဟင္...

Angel Shaper said...

သံုးလဲ ယူမယ္ေလ။

Angel Shaper said...

ေလး ကလဲ ရျပန္တာပါပဲလားဟင္။

Angel Shaper said...

ကဲ.. ငါးယူျပီး ဖတ္လိုက္ေတာ့့...
ငိုခ်င္သြားတယ္။
ခ်ိန္းဆိုထားတဲ့ ေနရာကိုေရာက္လို ့ ႀကည့္လိုက္ေတာ့
အားးးလားးးးးလားးးးးးးးးးးးးးး
ဘူေလးလဲေဟ့ ဘူလဲေဟ့။ ဟိဟိ
မေရ... မလြမ္းပါနဲ့ေတာ့ေနာ္။

yangonthar said...

သက္ျပင္းက ခ်လုိက္ရတာ ခဏခဏ ပဲ စာဖတ္ ရင္းေလ စိတ္မေကာင္းတာဗ်ာ .... ဒီလုိပဲ လူမုိက္ ရမး္ကားေတြေၾကာင့္ လူေကာင္း တစ္ေယာက္ အသက္ဆုံးရွဳံးရတာ ..... ခုထက္ တုိင္သတိတရ ရွိေနေသးတာ သူ သိရင္ ဝမ္း သာမွာပါ ... ခုိင္ျမဲတစ္ေယာက္ ေကာင္းရာ သုဂတိလားပါေစ .... ဝမ္းနည္းေအာင္ မေရး တတ္နဲ ့ေလ ... :))
ခင္တဲ့
ရန္ကုန္သား :))

မယ္႔ကိုး said...

တကယ့္အျဖစ္အပ်က္ေလးကို အေရးအသားေကာင္းေကာငး္နဲ႔ မႊန္းထားေတာ့ ေၾကကြဲစရာေကာင္းလိုက္တာ။

ဝက္ဝံေလး said...

အယ္ ဝတၳဳလား မွတ္တယ္ တကယ္႕အျဖစ္အပ်က္ကုိး မ ေရ ဖတ္ေကာင္းတယ္ေနာ္

ကိုကို တေယာက္ေကာင္းရာ သုဂတိလားပါေစ ေနာ္ မေရ ဘုိင္ တာ႔တာ

အသက္ကိုတြက္သြားတယ္ေနာ္ ေနာက္ေတြ႕ရင္ေျပာျပမယ္ ဟိဟိ

သားၾကီး said...

သမီးၾကီးအိန္ဂ်ယ္ကေနရာတကာမွာေသာင္းက်န္းေနေတာ့တာပဲကိုး
အစကတည္းကhappy endingမဟုတ္မွန္းသိတယ္
“ခိုင္ျမဲ”က မခိုင္ျမဲႏိုင္ဘဲ “ယိုင္လဲ”သြားတယ္ေပါ့ေနာ္ ငယ္ငယ္႐ြယ္႐ြယ္နဲ႔ လူမွားျပီးျဖစ္ရတဲ့ကိစၥကေတာ္ေတာ္ေၾကကြဲ
စရာပါ ျဖစ္ရမွန္ဆိုလို႔ပိုလို႔ေတာင္heartထိသြား
ပါေၾကာင္း..။

ရင္ရဲ ႔ရုိးရာ said...

ဟုိအိမ္က်ယ္ သူပဲ တစ္ခ်ည္းပဲ လုိက္မ်ားေခ်ာင္းေနလား မသိဘူး ဟြန္း
ဇာတ္လမ္းကရွည္ေနေပမယ့္ ဖတ္ရတာ မပ်င္းဘူး မျငီးေငြ႔ဘူး မုိက္တယ္

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

အလြဲေတြမ်ားတဲ့ေလာကၾကီးမွာ လူမွားျပီးေတာ့ ဘ၀ ဆံုးပါးသြားရတာ ေတာ္ေတာ္ႏွေမ်ာဘို႔ေကာင္းတယ္
ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ သူ သံေယာဇဥ္ ၾကီးပံုေလး ဖတ္ရတာ တကယ္ကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္။
အခုေတာ့လည္း သူျငိမ္းခ်မ္းေနေလာက္ပါျပီ

ကိုလူေထြး said...

အမ်ိဳးသမီးကဖတ္ျပီး ျပန္ေျပာျပလို႕ ဒီဇာတ္လမ္းကို သိေနတာ ၾကာပါျပီ။

အခုမွ လာလည္ျဖစ္ရင္း အေသအခ်ာ ဖတ္မိေတာ့လည္း အသစ္တဖန္ ျပန္ျပီး စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရပါတယ္။